.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی/کرونا چموش شده است
سخنگوی وزارت بهداشت و درمان، از کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی وعادی انگاری مردم انتقاد کرد و گفت که میزان ماسک زدن مردم اکنون در کشور به ۸۶ درصد رسیده است.

به گزارش شمال نیوز،  سیما سادات لاری بعدازظهر سه شنبه در نشست با فرماندار و نماینده مردم آمل درمجلس شورای اسلامی در فرمانداری این شهرستان افزود: علت روند کاهشی رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برخی مناطق کشور عادی انگاری مردم درپی کاهشی شدن آمار بیماران بستری پس از پشت سرگذاشتن موج سوم شیوع کرونا در کشور بوده است.

 

رفتار مردم در قبال کرونا باید تغییر کند

 

وی با بیان اینکه متأسفانه رفتار بیماری کرونا طی این مدت به جای اینکه به سمت خاموشی پیش برود راه چموشی را پیش گرفته است، ادامه داد، انتظار هست که مردم همچنان در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به خصوص اصناف و مشاغلی که با ارباب رجوع سر و کار دارند و پرازدحام محسوب می‌شوند، ونیز دوری از تجمع‌ها که می‌تواند درگیری استان را در ابتلاء به ویروس کرونا افزایش دهد، پرهیز و دوری کنند.

 

وی ابرازامیدواری کرد، که موج سوم بیماری کرونا انشالله موج آخرهمه گیری این بیماری در ایران ودیگر کشورها باشد.

 

حمایت همگانی از طرح شهید سلیمانی

 

سخنگوی وزارت بهداشت و درمان در بخش دیگری با بیان اینکه مازندران ازجمله استان‌هایی بوده که درطرح پزشک خانواده توفیقات کشوری داشته و الگوی دیگر استان‌ها نیز شده است، گفت، انتظار هست که این استان دراجرای طرح شهید سلیمانی نیز با همراهی وهمکاری همه دستگاه‌های مسئول هرچه سریع‌تر روند اجرای طرح را تکمیل تر کند.

 

لاری، با بیان اینکه انتظار هست در طرح شهید سلیمانی، بسیج، هلال احمر، گروه‌های مردمی و خیران حضور وهمکاری میدانی داشته باشند، گفت، دراین طرح افراد مسئول با شناسایی افراد مشکوک ومثبت بیماری، با ایزوله کردن محیط، قرنطینه فرد مبتلا، از همه گیری آن بین افراد جامعه جلوگیری کنند.

 

ناهماهنگی دراجرای طرح شهید سلیمانی درآمل

 

وی از برخی ناهماهنگی‌ها دربازید میدانی روزسه شنبه خود از روند اجرای این طرح در روستای" رشتکلا" شهرستان آمل گلایه وابراز ناراحتی کرد و گفت، اینکه هرفرد ویا دستگاهی در چنین شرایط حاد کرونایی شهرستان به دنبال مقصر باشد واز مسئولیت خود شانه خالی کند، کار پیش نخواهد رفت.

 

سخنگوی وزارت بهداشت ودرمان با بیان اینکه ویروس کرونا دراین مدت نشان داده که روزنه‌های مختلف برای انتقال و همه گیرکردن مردم دارد، تصریح کرد، نباید با کم کاری‌ها بین دستگاهی، باعث بی اعتنایی مردم نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی شویم، درحال حاضر همه باید درکنار وکمک یکدیگر برای پیش برد طرح شهید سلیمانی وموفقیت این طرح برای رشته کن کردن بیماری کرونا باشیم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.